انواع مبلمان کلاسیک
نوشته شده توسط : امین

1- مبل دو نفره لاوست

به مبل هایی که می توان آن را با مبل های دو نفره یا فقط دو نفر در کنار هم نشسته ساخت، لاوست می گویند. مبل لاوست مدل دیگری است که هم به صورت کلاسیک و هم راحت طراحی شده است. اصل اساسی طراحی مبل لاوسایت این است که دو برابر شود تا زوج ها با هم صمیمیت بیشتری داشته باشند. نوع و شکل این مبل در ایران و سایر کشورها به خصوص کشورهای اروپایی و آمریکایی کمی متفاوت است.


2- مبل کوهان شتری

مبل کوهان شتری به داشتن دو یا یک انتهای در قسمت پشتیبانی معروف است. در واقع وجود دو چین در پشت این مبل ما را به یاد کوهان شتری می اندازد. این نوع مبل در قرن هجدهم طراحی شد و چیزی بین سبک کلاسیک و راحتی است. استفاده منظم و مداوم از چوب در پایه ها، دستگیره ها و رویه مبل حس قیمت و لوکس بودن را در این مبل ایجاد کرده است.


3- مبل کابریول

یکی از شیک ترین و خوش ساخت ترین سبک های مبلمان کلاسیک، سبک کابریولت است. این مبل بدنه ای چوبی دارد. انحنا و گرد بودن گوشه های این مبل راحتی زیادی را در اختیار افراد قرار می دهد. بدنه و دسته این نوع مبلمان ساده، یکدست و بدون هیچ گونه کار دستی ساخته شده است.


4- مبلمان کلاسیک لهستانی

این نوع مبل با ظاهر جمع و جور خود برای خانه هایی با فضاهای کوچک بسیار مناسب است. پارچه های طرح دار در ترکیب با چوب های راسته و منحنی ظاهری خاص و منحصر به فرد ایجاد می کند که افراد با سلیقه خاص را به خود جذب می کند.

5- مبل راحتی کلاسیک

 

برخی از انواع مبلمان راحتی به سبک کلاسیک طراحی شده اند تا کسانی که راحتی مبلمان و همچنین ظاهر اصیل را در نظر می گیرند بتوانند انتخاب کنند.
5- مبل راحتی کلاسیک
از آنجایی که برخی از انواع مبلمان راحت به صورت کلاسیک طراحی می شوند، کسانی که راحتی مبلمان و همچنین ظاهر اصیل را در نظر می گیرند، حق انتخاب دارند.





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: